۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۱

خلیج فارس یکپارچه حماسه شد/هرمزگانی ها جشن حماسه بپا کردند

خلیج فارس یکپارچه حماسه شد/هرمزگانی ها جشن حماسه بپا کردند

بندرعباس - خبرگزاری مهر: مردم تمامی شهرها، روستاها و جزایر 14 گانه استان هرمزگان همراه و همزمان با تمام مردم ایران با حضور در پای صندوق های رای نشان دادند که حافظان همیشه بیدار خلیج فارس هیچگاه اجازه تجاوز و دست درازی به دشمنان انقلاب و اسلام نخواهند داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و چهارمین روز از خرداد ساحل نشینان غیور جنوب ایران همراه و همزمان با سراسر کشور در پای صندوق های رای حاضر شدند تا در سرنوشت ایران عزیزمان سهیم باشند.

در آیات قرآنی تاکید شده که خداوند سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهد، مگر اینکه به دست خودشان تغییر کند.

کیفیت حضور و میزان مشارکت مردم یکی از موضوعات اساسی در انتخابات هر کشوری است، اما مساله‌ای که انتخابات ما را متمایز از سایر انتخابات معمول در سطح دنیا کرده است، همین میزان حضور و شور و اشتیاق مردمی است. تجربه برگزاری بیش از 30 انتخابات در طول نظام مقدس جمهوری اسلامی بیانگر این ویژگی برجسته است؛ چرا که مردم فهیم و هوشیار ایران اسلامی همواره شرکت در انتخابات را علاوه بر تعیین سرنوشت، به عنوان حفظ نظام و انقلاب، پاسداری از خون شهدا و ایثارگران و پیروی از ولایت و رهبری و مهمتر از همه، ادای تکلیف دینی و ملی فرض کرده‌اند.

تبلیغات سوء بیگانگان در طول تاریخ ایران اسلامی تأثیری در میزان مشارکت مردم نداشته است. علیرغم تمامی این تبلیغات و القائات دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی که از مدت‌ها قبل از برگزاری انتخابات در کشورمان و با توسل به انواع ابزارها و بسیج امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خود سعی در کمرنگ کردن حضور و ایجاد دلسردی در بین مردم را دارند، همواره مردم حضوری پرشور و دشمن شکن در این عرصه سرنوشت ساز داشته‌اند.

مردم وفادار به نظام و انقلاب، عرصه انتخابات را بهترین عرصه برای نمایش و اعلان وفاداری و پایبندی خود به اصول، آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلابی و الهی فرض کرده و در این راه کوشیده‌اند تا همواره حضوری غیرتمندانه و متعهدانه در این صحنه داشته باشند.

ملت فهیم و غیور ایران در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب، حماسه‌های جاودان و تاریخ سازی را خلق کرده است، انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی، "که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان حماسه سیاسی تعبیر کرده اند" آوردگاه بزرگی برای مقابله با دشمنان نظام محسوب شده و با بصیرت مردم، به یکی از ماندگارترین و با شکوه ترین صحنه‌های حضور مردمی و نمایش عزت، اقتدار و غرور ملی و دینی تبدیل خواهد شد.

خانواده شهید درویشی با حضور در پای صندوق رای در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: با توجه به نظرسنجی‌هایی که صورت گرفته است پیش بینی می شود مشارکت مردم در انتخابات بالای 70 درصد خواهد بود و این دوره با شکوه تر از دوره‌های قبل برگزار می‌شود. علیرغم فضایی که رسانه‌های غربی ایجاد می‌کنند مردم با میل و رغبت حضور خواهند داشت.

وی اظهارداشت: مردم ایران عزیز امروز با رای خود با خون شهدا و امام راحل بیعتی دوباره خواهند کرد. امیدوارم بتوانیم همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس مقتدرانه از میهن مان دفاع کردیم امروز هم با حضور در پای صندوق ها دفاعی جانانه کنیم.

محسن صبوری دانشجوی حقوق در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید‌کرد: بالاخره یکی باید بیاید و مشکلات مردم را حل کند. من معتقدم باید به آن کسی که فعالیت‌اش بیشتر از همه به چشم می‌خورد و مدیریت خوبی داشته است رأی دهیم. کسی که بیشتر از همه برای این کشور زحمت می‌کشد.

همچنین سکینه قریشی که در شعبه 37 اخذ رای حضور داشت به خبرنگار مهر گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و میهنی است و من به کاندیدایی رای می‌دهم که انسانی معتدل و عملگرا است و اقدامات او در سال‌های اخیر در مسئولیت‌های مختلف نتایج عملی و عینی به بار آورده است.

حسن راعی عنوان کرد: آدم به ملتی که می‌خواهد اختلافش را به جای چماق و بمب با رای حل کند‌، افتخار می‌کند. من به عنوان یک شهروند، یک فریضه و واجب می دانم و شرکت می‌کنم و به سهم خودم گلوله ای به سینه دشمنان انقلاب اسلامی پرتاب می‌کنم و آنها را از تفکری که نسبت به ملت ایران دارند و خواب های خوشی که برای سوء استفاده از ملت ایرانی می‌بینم خط بطلان می‌کشم.

رضا دریایی اظهارداشت: به کاندیدایی رای می‌دهم که نشانه‌های کافی از صداقت‌، تجربه‌، عقل و اعتدال داشته باشه. کسی که در دوست داشتن فرقی بین مردم خودش نگذاره و به خوبی بتونه برای ملت خودش، اون‌ور آب دوست پیدا بکنه.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری هم بیان کردند، روز جمعه نقطه اوج حماسه سیاسی است و حضور پرشور و گسترده مردم پای صندوق‌های رای شاهد تحقق دوباره دموکراسی و مردمسالاری دینی هستیم.

کد خبر 2075715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha